Sunday, September 03, 2006

What Kind of Elitist Are You?

Doen dié quiz hier.

Verrassend genoeg is ek blykbaar 'n "Book and Language Snob", wat beskryf word op die volgende wyse:
You speak eloquently and have seemingly read every book ever published. You are a fountain of endless (sometimes useless) knowledge, and never fail to impress at a party.
What people love: You can answer almost any question people ask, and have thus been nicknamed Jeeves.
What people hate: You constantly correct their grammar and insult their paperbacks.

Laasgenoemde stelling is ongelukkig baie waar van my, die ander nie soveel nie.

3 comments:

Appel said...

Ek's 'n fine art and decor expert.

What people love: You're the perfect person to shop with. [Dit sal die fokken dag wees]
What people hate: They have to clean their house whenever you come over. [Wel as hulle sien hoe lyk my kamer dan sal hulle skrik]

Slegs 18% van almal wat die quiz geneem het, het my uitslae. Ek is 'n 'unclassified' snob. Wat de fok beteken dit?

arcadia said...

surprise surprise. ook 'n book and language snob. 42% van die mense is wat die quiz neem is deel van hierdie groep. finally, i'm part of the masses.

the horror! the horror!

Anonymous said...

Politics and Culture guru. 9% van die groep.

Maar deur 1 of 2 vrae te verander word ek ook 'n Book and Language snob. So dis borderline.